Carian Daripada Blog Ini

Jumaat, Jun 03, 2011

Simpan Stok Garam

Mesti ramai yang pelek kenapalah stok garam perlu disimpan. Apa kepentingannya berbanding gula yang seringkali menjadi isu di media? Kalau hendak diketahui kenapa, apakata anda membaca artikel di bawah ini.
Garam "Kalsium Klorida" boleh menutralkan banyak spisis racun. Racun yang paling bahaya sekali masa hadapan ialah racun dari nuklear.
Kemudian diikuti olih keracunan dari asap gunung berapi,lepas pada itu ada beberapa jenis gas nadir dalam tanah yang akan keluar jika berlaku gempa bumi dan belahan tanah berlaku pada plet bumi yang mengumpulkan gas-gas beracun tersebut.

Garam boleh menutralkan banyak jenis racun.yang paling baik ialah garam galian semulajadi.ketika berlaku letupan nuklear atau 'super valcano', gunung berapi besar, seluruh dunia akan bergelap kerana asap tebal menghalangi cahaya matahari.

Mungkin kegelapan dalam masa 3 minggu,3 bulan atau bertahun.industri pertanian dan penternakkan akan pupus/mati,air minuman bersih akan berkurangan ramai akan mati kebulur dan penyakit merebak dari bawaan viktor....

Akibatnya yang lain bakteria dan kuman mudah berjangkit dan merebak dengan pantas.epidemik atas bawaan kuman-kuman ini akan mengakibatkan orang kafir seperti terkena kancer kronik dan bisul-bisul satu badan, muslim pula mungkin akan mengalami selsema dan batuk-batuk.

Dengan memakan garam galian akan meningkatkan daya metabolisma tubuh dan menyahkan toksin dari dalam badan.toksin nuklear atau racun gunung berapi yang terserap ketubuh akan keluar melalui perpeluhan atau proses buang najis akibat dimangkinkan olih proses kimia larut dari garam galian tadi...

Jadi sekarang tahu kenapa stok garam perlu ada dalam simpanan? Ia juga sebagai persediaan dalam menghadapi kemungkinan-kemungkinan yang berkaitan dengan peristiwa akhir zaman. Wallahu a'lam.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.: Search Anything Here :.